26. oktober 2011

Knytebukser og bloggtid

2 til knbytebukser som jeg har glemt å blogge. Akkurat nå før jul og diverse messer/markeder må jeg prioritere å sy fremfor å dille på nett..hehe


Å blogge tar egentlig en hel kveld, selv om det kun tar noen minutter å legge inn noen bilder og skrive litt. Men så er det alle de bloggene man følger som ligger på høyresiden her, som fanger oppmerksomheten. Klikker man først på en, også finner man andre blogger der inne, og der inne, og der inne... Hele kvelden går unna da.. Bare prøv, så skjønner dere hva jeg mener.




Så over til disse knytebuksene jeg hadde glemt å vise frem.. *ler*


2 like bukser




Denne i str 2-3 år





1-2 år





Stoffet er velour, men husker ikke hvor det kommer fra. Lurer på om det kan være Sydilla eller Cetho, kjøpt for leeenge siden.


kantet med turkis ribb fra S&S



2 kommentarer:

  1. Kjenner meg igjen med det å bruke laaaang tid på å flytte meg rundt fra blogg til blogg. Men, det er jo slik jeg finner nye blogger å følge.

    Fine bukser!

    SvarSlett
  2. Så lekre knytebukser da.
    Er helt med på at blogging tar tid. Det blir gjerne en ting jeg tar mens jeg nyter morgenkaffen :)

    SvarSlett